خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/03 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
پژمانفر:

برخی اظهارات هنرمندان در جشنواره‌های خارجی برای اخذ تابعیت و امتیاز است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است برخی هنرمندان با اظهارات خود به دنبال این هستند که زمینه‌ای برای اخذ تابعیت و امتیاز کسب کنند.

نصرالله پژمانفر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات لیلا حاتمی در نشست خبری فیلمی با بازی وی در جشنواره برلین مبنی بر عدم آزادی بیان در کشور و ادعای سرکوب اعتراضات، گفت: همه افراد برای اظهارنظر آزاد هستند، اما بسیاری اظهارنظرها با نوع بیان مشخص می شود که مبتنی بر چه داده ها و مستنداتی مطرح می شود.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر هر انسانی انصاف داشته باشد متوجه می شود که امکانپذیر نیست که نیروهای انتظامی بدون سلاح با آشوبگران و افراد تخریبگر که از اسلحه های سرد و گرم استفاده می کنند و به جان و مال مردم تعرض می کنند و هیچ تعهدی ندارند، برخورد کند، اما نیروی انتظامی با درایت و حوصله با آشوبگران برخورد کرد و حتی چند شهید کرد.



عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر یک هنرمند حرف های غیرواقعی را مطرح کند نشان می دهد که این فرد خودباخته و خودفروخته است، یادآور شد: مسئله کاملا روشن است که عده ای به دنبال ایجاد فضای نامناسب در کشور هستند.



پژمانفر با تاکید بر اینکه جامعه هنرمندان کشور در بخش های مختلف سینما، تئاتر، موسیقی و غیره حتما در برابر رفتار سخیفی که توسط افراد داعشی مسلک که در حوادث اخیر در تهران اقدامات نامناسبی انجام داده اند موضع گیری مناسبی خواهند کرد، افزود: جامعه هنرمندان در برابر این افراد ساکت نمی ماند و در این موضوعات تلاش می کند همراه با مردم طرف انصاف، عدالت و منافع کشور را بگیرند.



نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جامعه هنری کشور به افراد خودفروخته ای که خاستگاه و حرکات آنها در جلب جریان استکباری است و دنبال این هستند که زمینه ای برای اخذ تابعیت و امتیاز کسب کنند و در کشورهای بیگانه اظهارات خلاف واقعیت و از اساس مطرح می کنند، بهترین پاسخ را خواهند داد و برخورد مناسب و مقتضی را انجام می دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 233368
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار